Informații utile
Cui ma pot adresa pentru informatii suplimentare despre Conferinta Progresiv?
Ne puteti contacta la nr de telefon: +40 21 315 90 31 sau email: simona.ardeleanu@trade.media
Cum ma inregistrez?
Cel mai usor mod de a va inregistra este prin cumpararea de bilete din site-ul www.conferintaprogresiv.ro
Cum platesc?
Modalitatile de plata acceptate sunt Netopya Payments si Transfer Bancar pe baza de factura, la cursul BNR Euro/Leu din ziua platii.
Accesul la Conferinta Progresiv se face numai pe baza confirmarii de plata. Dupa efectuarea platii va rugam sa ne trimiteti o copie a ordinului de plata la adresa simona.ardeleanu@trade.media, asigurandu-va ca pe ordinul de plata este trecut nr facturii. Acest lucru ne va ajuta sa urmarim mai usor plata dumneavoastra.
Conventie de plata
In cazul in care aveti nevoie de un contract pentru a putea efectua plata va rugam sa ne scrieti pe adresa: simona.ardeleanu@trade.media
Ce servicii sunt incluse in taxa de participare?
Taxa de participare acopera un pachet complet de servicii:
- participarea la lucrarile conferintei la Hotel International Sinaia
- traducerea simultana a lucrarilor conferintei: engleza-romana, romana-engleza
- cazare 3 zile (2 nopti) cu mic dejun in hotelul unde s-a rezevat cazarea
- pranz, cina, pauze de cafea, cocktail-uri in Hotel International
- acces gratuit la piscina hotelului unde s-a rezervat cazarea
- participare la cina Progresiv de la Casino Sinaia
- accesul la prezentarile vorbitorilor
Cum pot anula rezervarea?
Daca doriti anularea participarii va rugam sa ne informati in scris, pana cel mai tarziu la data de 11 februarie 2024. In acest caz, taxa de participare va va fi returnata. Pentru anulari dupa data de 11 februarie 2024, taxa de participare nu se returneaza.
Unde are loc evenimentul?
Evenimentul va avea loc la Hotel International Sinaia. Cazarea participantilor este asigurata in 2 hoteluri, in functie de disponibilitate:
- Hotel International (Str. Avram Iancu nr.1)
- Hotel Alexandrion Experience (Bd. Carol I nr.24)
Ce fac cand ajung la eveniment?
Cand ajungeti la eveniment va rugam sa va inregistrati si sa va luati ecusonul cu numele dumneavoastra. Inregistrarea tuturor participantilor se va face la Hotel International incepand cu ora 13.00. Va rugam sa purtati ecusonul pe toata perioada conferintei, acest lucru va permite intrarea in sala de conferinta, la evenimentele sociale si in zona expozitionala.
Micul dejun este asigurat pentru fiecare participant in hotelul in care este cazat.
Pe toata perioada evenimentului, organizatorul va asigura participantilor dejunul, cina si pauzele de cafea in hotelul International.
Organizatorul nu acopera cheltuielile pentru room-service, minibar, telefon sau alte servicii hoteliere.
Eliberarea camerelor se va face vineri, 15 martie, in intervalul 09.30 – 10.00. Organizatorul va pune la dispozitie o camera pentru bagaje, la hotel International.
Pentru alte informatii suplimentare, organizatorii va stau la dispozitie.
Tinuta business este obligatorie pe toata perioada evenimentului.
Cum imi pot spune parerea despre Conferinta?
In platforma evenimentului veti gasi formularul de evaluare. Pentru a-l completa este necesar sa va inregistrati in platforma cu adresa de e-mail si codul folosit la printarea badge-ului de participant. Acelasi formular de evaluare il veti regasi si in format print in mapa evenimentului.