Cu o istorie de 21 de ediții, Conferința Progresiv este evenimentul de referință al comunității locale de business din retail & FMCG. Anual, evenimentul reunește elita industriei și reprezintă o sursă de inspirație pentru jucătorii din piață aducând insight-uri relevante despre cumpărător, consumator, modele de business câștigătoare, importanța strategiei omnicanal, puterea tehnologiei și a datelor sau fațetele inovației.
2023
Ultimii trei ani au fost un roller coaster, cu provocări la fiecare pas, iar 2023 nu pare să facă excepție de la regulă. În continuare suntem sub semnul incertitudinii și, dincolo de inflație, care a redefinit regulile jocului în industria de retail și FMCG, continuă să apară obstacole noi. În acest context, creșterea sustenabilă, care se regăsește în business plan-urile jucătorilor, pare un obiectiv tot mai greu de atins. Cei peste 400 de participanți la cea de-a 22 ediție a Conferinței Progresiv de la Sinaia – The Great Game of Retail - au aflat, în cele trei zile ale evenimentului, cum se redefinesc modelele de business și ce chei spre succes au găsit jucătorii din industrie.
2022
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 21-a ediție. Sub sloganul “Unlock the Future”, evenimentul a avut loc în perioada 25-27 mai, la Hotel Internațional. 34 de speakeri au urcat pe scena evenimentului și au împărtășit cu cei peste 450 de participanți informații utile industriei de retail & FMCG.
Conferința Progresiv a tratat cele mai fierbinți subiecte ale momentului, de la statusul pieței locale și regionale în contextul inflației la schimbarea comportamentului de consum, nevoia de digitalizare, precum și interesul în creștere pentru concepte și strategii pe care producătorii și retailerii pot miza în modelul lor de business, precum personalizarea, sustenabilitatea și produsele locale.
2021
Într-o industrie dinamică și sensibilă la orice schimbare în comportamentul de consum precum retailul, pandemia de COVID-19 a fost cel mai disruptiv factor care a dus la schimbarea regulilor jocului, a modificat substanțial tiparele de consum și a determinat jucătorii industriei să regândească de la zero strategii atent construite în ani întregi. Despre toate aceste modificări și ce rezervă viitorul industriei de retail am dezbătut la ce-a de-a 20 ediție a Conferinței Progresiv - The Age of Disruption, cel mai mare eveniment de profil din industria de retail & FCMG. Evenimentul s-a desfășurat în perioada 20-22 octombrie, la Hotel Internațional Sinaia și a reunit peste 170 de profesioniști din industria de retail și FMCG.
“The Age of Disruption” marchează începutul unei noi ere în retail & FMCG, în care jucătorii învață să navigheze și să construiască într-un context încă incert, în care au în față un consumator nou, pentru care triggerele ce determină achiziția s-au schimbat, în care inovația, tehnologia, noile modele de business și rapiditatea adoptării acestora fac o diferență crucială în a rămâne relevanți în piață.
2019
“Facing the Future” este tema care a adus împreună aproape 500 de manageri la Conferința Progresiv, evenimentul de referință al comunității de business locale din retail & FMCG.
Conferința, ajunsă la ediția a 19-a, a debutat pe 13 martie cu Leadership Game și Leadership Cinema, două momente marca John Maxwell Team, acestea fiind gândite pentru a-i sprijini pe participanți în dezvoltarea lor profesională. În cadrul sesiunilor plenare am aflat insight-uri importante despre piața de retail și FMCG, multiplele fațete ale inovației, modele de business noi și rolul tehnologiei, dar și cum se conturează strategia de creștere pentru cei mai importanți jucători din piața locală de retail și FMCG.
2018
Peste 450 de profesioniști din retail, industria bunurilor de larg consum și domeniile conexe au fost prezenți între 14-17 martie la Conferința Progresiv din Sinaia, evenimentul de referință al pieței locale de retail și FMCG. Sub tema umbrelă “Beyond Borders”, conferința a adus în discuție principalele direcții care trebuie urmate de jucătorii din piață pentru a-și duce businessurile într-o nouă zonă, dar și care sunt oportunitățile și provocările care se întrevăd pentru perioada următoare.
2017
Nu mai puțin de 450 de profesioniști din retail, industria bunurilor de larg consum și domeniile conexe au fost prezenți între 15-17 martie la Conferința Progresiv din Sinaia, cel mai important eveniment de business dedicat industriei de profil. Tema ediției, “Paths to Growth”, a adus în discuție principalele direcții care trebuie urmate pentru a readuce creșterile pe termen mediu și lung pe piață. Astfel, printre subiectele abordate s-au numărat: radiografia economiei locale și a sectorului FMCG, tendințele care influențează comportamentul de consum al românilor, inovația în shopper marketing, modele de business disruptive, tehnologii care schimbă fața retailului și modul în care brandurile interacționează cu shoperii în interiorul magazinelor.